Tag. Piwwit! Haha.


Oh. Aku kena tagged. Haha. Tag ni diberikan oleh Amirah Rashid. Thanks! Jadi, inilah jawapannya.

Where is your cell phone?
Ni hah kat sebelah laptop aku. Handphone aku dah jadi hiasan jek. Dah tak selalu guna.

2) Relationship?
Belum berkahwin.

3) Your hair?
Skema, belah tepi. Kalau pendek buat cacak sikit tapi tak berapa nak cacak.

4) Work?
Guru Pelatih.

5) Your sisters?
Aku anak sulung. Ada adik perempuan sorang. Haha.

6) Your favorite thing?
Jam tangan...motosikal...cuti...melancong... Hihi

Aku tak ingat la gambar ni dah ada ke belum. Haha. Aku dah takder stok gambar baru.

7) Your dream last night?
Aku kalau mimpi memang tak boleh ingat.

8) Your favorite drink?
Nescafe tarik. Peh! Taste orang tua siyut! Haha.

9) Your dream car?
Subaru Impreza WRX

10) Your shoes?
Kasut jogging, court, futsal, takraw dan kulit. Semua beli sebab dulu ambil PJK. Haha.

11) Your fears?
Susah nak cerita.

12) What do you want to be in 10 years?
Pensyarah mungkin. Part ni pun susah nak cerita lah.

13) Who did you hang out with last weekend?
Shafiq dan Kimie. Pergi cari barang Pengakap. Hua3!

14) What are you not good at?
Bercakap dengan orang yang kurang dikenali.

15) One of your wish list items?
Motor baru. Ahhhhhhhhhhhhhhhh! Mana nak cari duit nih.

16) Where you grew up?
Bandar Penggaram. Hahaha. Cari la kat peta Malaysia kat mana tempat nih. Hehe. Area-area Bandar Maharani gak. Hak3!

17) Last thing you did?
Makan coklat untuk mendapatkan mood buat kerja.

18) What are you wearing?
Seluar slack kuliah, tali pinggang kuliah dan t-shirt nipis. Haha.

19) What aren’t you wearing?
Minyak rambut. Dah setahun tak pakai. Tak suka giler dengan baunya yang menusuk.

20) Your pet?
Kucing Wonder Pet! Haha.

21) Your computer?
FTec.

22) Your life?
Sekarang biasa-biasa jek. Cuti nanti baru luar biasa. Yeh!

23) Missing?
Hometown...dan kehidupan persekolahan.

24) What are you thinking about right now?
Bila nak buat fail/folio untuk diaudit. Ahhhhhhhhhh!

25) Your car?
Tiada. Saya orang susah. Kereta sorong pun takder. Sob3!

26) Your kitchen?
Tiada juga. Kalau bawak nanti kena rampas HEP. Huk!

27) Your favorite color?
Hitam, Putih

28) Last time you laughed?
Masa kuliah tadi. Aku pun lupa kenapa aku gelak.

29) Last time you cried?
Masa kecik-kecik dulu. Cececeh...! :P

30) Love?
Malas la nak cakap.

31) So who wants to share their ONEs?? How about?

Tak faham. hihi

Comments

candy dandy said…
last time you cried .??? masa kecik-kecik dulu..
ahahhaa konon jerkkk .
ayisy said…
hehehe... shhhhhh!
MOFASAD said…
sebijik ayat aku kena cam 2..
ayisy said…
farid fernandez, huhu... tgh musim kot tag nih. haha

kenwooi, thanks! :)
Afzainizam said…
Salam dari kami http:// firestartingautomobil.blogspot.com

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan

Terima kasih
Kerana kembara ziarah maya
Membuka ruang, menyingkap dalam
Hingga tersentuh nurani, tercuit imaginasi
Tiada bandingan

mewarnakan hari-hariku
Mewajarkan masa berlalu
Kau tak henti mencetus keinginan
Merangsang pengembaraan
Kau meruntun, menyayat
Memukau
Dan mengasyikkan

Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....

aku pun selalu lah kena tag ni... mmg musim tag lah sekarang... hensem kah aku ni?????
BiEha Besh said…
alemek leh ar kiter kongsi li dream keter kter ayisy,,,subaru impreza weweitt2,,,,leh balik bp ari2,,hahah
ayisy said…
afzainizam, mungkin skrg musim tag. sorang start akan merebak ke semua org. hehe

bieha besh, huhu. balik BP hari2 makan nasi bariyani hari2 di tmn soga. hihihi
Amirah Rashid said…
alaaa, xde adik laki ke?
baru igt nk ngorat
haha :D
nway, thanks sudi jwb tag ni :)
hans said…
12) What do you want to be in 10 years?
Pensyarah mungkin. Part ni pun susah nak cerita lah.

Hans said : kata nak join aku jadi pengacara JJMM

hahha
ayisy said…
amirah rashid, hehehe. sy ada sorang adik lelaki. u'r welcome :)
ayisy said…
hans, ha'ah ekk. Lupa plak. Ok2, aku tukar. Pensyarah+pengacara jln2 cari makan. hehe

Popular posts from this blog

Yamaha 135LC 5 Speed 2011 Malaysia

Casio Retro Watch. -Suatu Penantian Yang Lama-

Barang Made In ???