Demam+Selesema.


Yahhhh! Nak cuti! *abaikan muka aku yang tak boleh blah. Cuba teka aku kat mana ni?

Salam. Minggu ni aku diuji. Huk3! Dengan kerja yang banyak, tiba-tiba boleh kena demam+selesema pula. Adehhh... Aku kalau sakit demam atau selesema memang perit woh. Pening satu kepala, badan lemah jek. Pastu terbaring atas katil. Hidung berair jek. Memang perit lah. Bantai 100Plus sebotol baru kurang sikit. Tu pun dah menggelupur aku masa kat makmal komputer. Kalau ada isteri kan best, ada yang jaga makan minum aku, sakit pening aku. Kih3! *gatal*

Sekarang ni, aku dah tak sabar nak balik cuti raya cina nanti. Lagi dua minggu lebih. Ahhh! Bestnyer cuti! Boleh jalan-jalan, lepak-lepak, shopping dan huhahuha. Hehe. Rindu dengan Nasi Bariyani Ayam. Nyum3! Ahhh! Adakah semua ini punca aku demam secara berleluasa? Baru aku sedar dah dekat tiga minggu lebih aku sibuk dengan urusan pembelajaran aku. Sudah tiba masa aku harok! Yeh! Rileks Ayisy rileks. Cuti lagi dua minggu bai. Lama lagi. Huk!

Nampak benda putih kat hidung aku tu? Tu aku sumbat dengan tisu supaya hingus tak meleleh keluar. Wekkk! Sajek aku edit gambar supaya tak nampak muka aku yang toye. Haha

Comments

Amirah Rashid said…
waaaaa
demam jgk ke??
sameeee --"
agknye skrg ni musim demam la
hrp2 bukan H1N1 la
adehh
so, smoga cpt sembuh :))
and HAPPY HOLIDAY! :D
kainbatiksaya said…
holiday gile babeng la kau.
x ajak aku pun :P
comei je edit gambo. erk*


get well soon oke ? mamam obat
midorimina said…
musim demam + selesema la gamaknya sekarang ni kot. kita pun demam gaks.

agaknya sebab keadaan cuaca kat Lipis yang tak menentu sekarang ni kot. kejap panas.. kejap hujan..
Nazz@Purple said…
hehehe..jaga diri lek lok..musim panas skrang nie..jgn demam time raye cina lak..xleh nak enjoy nanti..
aBoi said…
aku tau ko kat padang dataran pahlawan, bandar hilir, melaka...
zella y said…
skrg ni mmg musim demam...kejap hujan..kejap panas...

semoga cepat sembuh ye...
Aini said…
saye tak sakit, tak deman, tak selsema tapi cuti khamis jumaat ni suda approve... Yihaaaaa..mari bercuti.. =)
ayisy said…
amirah rashid, huhu. skrg musim demam kot. ramai yg demam nih. huhu. semoga cepat sembuh jugak. :)

candy dandy, hehehe. aku belum holiday lg. raya cina nnt baru holiday gila babeng punyer!!! huhu...

strawberychoc, thanks you :)

miss lolly, emm? edit gambr gitu2 jek. semata-mata utk halang gambar muka tuh. hehe.. thanks! :)

nur azmina, dah memang musim demam. ramai yg demam. hehehe.

K.Lipis kalau sejuk, sejuk sgt, best! tp kalau panas..huh! hehe

nazz@purple, OK :) Minta2 masa raya cina tak demam. kalau demam, adehhh..

aboi, Yup! Tepat sekali! hehehe. Duk Melaka ehh. :)

zella, a;ah, ramai kawan saya demam gak. thanks! :)

aini, wah! bestnya cuti!! saya esok dan jumaat hari busy. akkkk!
Amirah Rashid said…
ayisy, anda di tagged :)
http://chelsealoverforever.blogspot.com/2010/01/tagged-by-mizara.html
syeramomo said…
lwak seyh pix km0o..
hua3.
;D
ayisy said…
syeramomo, hahaha... tu dah edit. kalau biar nature lglah lawak. :P

Popular posts from this blog

Yamaha 135LC 5 Speed 2011 Malaysia

Casio Retro Watch. -Suatu Penantian Yang Lama-

Barang Made In ???