Hari Sabtu! Yeh!


Dulu masa sekolah hari Sabtu jek lepak kat Bukit Soga. Happening beb! Haha.

Bila fikir, daripada zaman sekolah sehingga zaman di IPGM ni, aku rasa hari Sabtu lah hari paling menenangkan. Jauh daripada kesibukan. Feel pada hari Sabtu lain bagi aku. Sehingga sekarang, bila masuk hari Sabtu yang sangat-sangat free, aku rasa macam zaman sekolah dulu-dulu. Lepak kat bilik/dorm jek takpun jalan-jalan. Memang best. Haha. Rileks!

Zaman sekolah. Suasana biasa jika outing. Tapi ni gambar masa balik kampung. Lebih kuranglah.

Zaman sekolah dulu, hari Sabtu waktu petang boleh outing. Tu lah waktu paling best. Tapi sekarang aku dah tak outing dah. Lepak bilik dari pagi sampai malam. Malas nak keluar sebab bukan ada menda pun. Hahaha. Lain la zaman sekolah dulu kalau keluar gerenti happening. Member-member lain kat IPGM hari minggu jek keluar pergi K.Lumpur lah, balik kampung lah. Ikutkan hati nak jek ikut tapi aku tak suka Kuala Lumpur.

Kalau pergi Kuala Lumpur mesti otak aku kusut sebab keadaannya yang sangat sibuk, orang ramai giler dan rasa tak selamat. Aku lebih suka shopping di Batu Pahat, Melaka dan Johor Bahru. Lagipun style aku kat K.Lipis ni save duit. Balik Johor nanti memang enjoy giler-giler lah duit yang aku save tuh. Hehe.

Meja aku yang berterabur akibat sibuk menyiapkan portfolio. Haha. Ditambah kemalasan di hari Sabtu ni. Hehe.

Bila dah bosan mula la takder kerja. Kih3!

Takpelah, kau tahan jek lah tengok member-member kau shopping sekarang. Cuti sem nanti kau enjoy puas-puas. Haha.

Emmm... Aku rasa makin lama blog aku ni makin boring seh. Mungkin kehidupan aku sekarang boring. Takpelah, lebih baik boring daripada tertekan ye tak. Haha. Entry ni pun aku tak tahu mengarut apa. Main tulis jek. Huhu. Bye!

Comments

kainbatiksaya said…
Tunjuk henset ...
ahahhaa
ayisy said…
candy dandy, mana ada. tu hp lama jek. burok plak tuh. hihihi.
Amirah Rashid said…
cube senyum sikit :P
kainbatiksaya said…
erh3... tak kata pun tuh hp baru ker hp lama ker?????

hahahahha ...
ayisy said…
amirah rashid, huhu. sy kalau amik gambar mmg tak senyum. kalau senyum tak smart lah. hak3!

candy dandy, hahahaha. yg penting bukan nak tunjuk hp. hp tak smart pun. :P
kainbatiksaya said…
oke bukan nak tunjuk fone tapi nak tunjuk muka..
kan..kan..kan..

hahaha
ayisy said…
candy dandy, wekkkkk! klu nak tunjuk pun apa salahnya kan. kan3? hihi
kainbatiksaya said…
tapi gmbr tuh x sanyum..
senyum tuh satu sedekah hahaha..

terpaksa bergambar ker?!
hehe
ayisy said…
hehe.. saya kalau ambil gambar mmg tak senyum. kalau senyum pun sikit jek. kalau senyum besar2 tak lawa lah. :P

Popular posts from this blog

Yamaha 135LC 5 Speed 2011 Malaysia

Casio Retro Watch. -Suatu Penantian Yang Lama-

Barang Made In ???