Saat Akhir Cuti Ini.

Apalah nasib, Pizza Hut blackcurrant..eh blackout. Hihihi. Maaf gambar terang disebabkan kamera. Tetapi keadaan sebenar agak gelap. Hihi.

Nyummy2! Mulut tak boleh blah kembong tengah kunyah. Kih3!

Hahaha. Mungkin semasa korang membaca entry ni aku sedang dalam perjalanan pulang ke kampus. Huk3! Selamat tinggal cuti... Takpelah, jangan dilayan perasaan sedih ini.Hidup perlu diteruskan dan tak selalu indah kan. Hari ni sedih esok lusa gembira.

Untuk menghilangkan perasaan sedih, aku nak tulis entry pasal saat-saat akhir cuti aku bersama member. Minggu ni macam-macam perkara berlaku. Black out masa makan pizza lah, aweks pizza tu tersasul cakap 'blackout' jadi 'blackcurrant' lah (nasib baik cute, hihi) , pastu lepak Pantai Minyak Beku dan akhir sekali pergi K.Lumpur.

Boleh dikatakan setiap cuti sem aku dan member akan lepak di Pantai Minyak Beku untuk harok. Dari tahun 2007 sampai la 2009 cuma sekali jek terlepas masa bulan 6 lalu. Hehe. Apapun, aku nak share gambar-gambar minggu cuti terakhir aku. Mencapap On The Air!!! Hua3!

Terbaik! Dah ada papan tanda. Informasi penting brader.

Inilah perigi Batu Pahat. Punca nama Batu Pahat diberi. Sila rujuk buku sejarah untuk cerita lebih teliti.

Mencapap! Hehe. Berangan jadi duta jam mewah. :P Yang penting aku nak jam dalam tu.

Netbook baru! Yey! Tapi bukan aku punyer. Member aku punyer. Netbook sedang ditesting.

Best seh skrin sentuh ni. Agaknya kalau main CS mesti senang kan. Hehe..

Potong! Potong potong potong! Potong sajalah.....aaahhh! Bestnya orang tuh dah pakai PI Wimax. Kampus aku takder coverage lagi. Huk!

Tumpang online blog gua di Macbook. Cool!

Comments

Nadiene said…
sori mat, xdapat reply smalam, xdo kredit, ...

"salam, eh! lari pulok abang nie.",, haahahah
m[i]era said…
hari terakhir eak cuti .. hehe

suka2

@)---;---
missiesya said…
selamat kembali ke kampus!!
Unknown said…
memang cool :)
Zuwairi said…
hohohohoho;)

slmt masuk sem.. first time masuk blog kamo..nice;)
jan.naimah said…
slmt kembali [:
Mohd Hazwan said…
selamat kembali belajar
BiEha Besh said…
kalo tersempak kat ip nnt jgn segan2 bertego~hihihi
ayisy said…
salam semua!!! yehhh! baru dpt online. huhu.. suka betul!

fid, hak3! tak boleh blah peristiwa tuh. hak3! mst dia ngat aku kerek.

miera, dah habis cuti pun. huk! ni hari 1st kuliah sem ni. hehe..

missiesya, huhu.. thanks! :)

cik Epal, Macbook mmg cool. huhu.. harga pun cool gak. :P

zuewairy, hehe. thanks. sory lmbat balas komen ni. seminggu tak dpt online.

jan, huhuhu. dah selamat kembali. masih homesick. :P

hazwan17, ya, thanks. lepas ni kena panaskan otak lah sebab dah 2 bulan beku. hahaha..

bieha besh, baek kak! hehehe..
jan.naimah said…
maseh homesick?isk3~

:P
ayisy said…
hehehe.. pelik gak nape perasaan homesick tu timbul. padahal sekolah dulu duk asrama 5 tahun. :)

Popular posts from this blog

Yamaha 135LC 5 Speed 2011 Malaysia

Casio Retro Watch. -Suatu Penantian Yang Lama-

Barang Made In ???