Monday, 26 October 2009

Budak Wanted.


Nama: Tidak diketahui.
Umur: 20 tahun (2009).
Keturunan: Jawa Tulen.
Tempat lahir: Hospital.
Idola masa kecil: The Rock dan Stone Cold.
Kelebihan: Boleh makan burasak 5 kali sehari pada Hari Raya.
Status: Bujang dan berusaha untuk kahwin suatu hari nanti.
Minat: Kereta, motor dan jam tangan.
Hobi: Melayari internet, melancong dan mengumpul jam tangan.
Rekod jenayah: Membakar mercun di hadapan kucing sehingga kucing tersebut terpinga-pinga.
Ciri-ciri isteri idaman: Menerima seadanya diri beliau walaupun beliau hanya kerja bergaji RM500 sebulan.
Berat: 59.6kg
Tinggi: 173cm
Jenis perut: Fit

16 comments:

ALiE said...

kenapa?
cctv dah kantoikan kamu balik awal ae..

iEyDaIsMyNamE said...

..hahahahaa...

saye kenal....

budak kelas sy nie....

FiNa said...

aku pernah jumpe!!!!
die ni la dlu yg curi cendawan beracun blakang umah aku.... kot.
huhuuuhuhu

comella bdk ni..
iki kue yo wak???

FiNa said...

lagi satu, baru aku teringat, mase tu, budak ni berusia 12 tahun,...

AzwaZynal said...

hahaha.. anak sape nih weh.
macam sengal je aku tgk.. :p

ayisy said...

Alie, takdelah.. hehe.. setakat ni tak kantoi lagi dengan cctv hampeh tuh.. :P

iedaismyname, tu lah pasal, budak kelas kita kan ni? emmm...

Fina, apa? dia pernah curi cendawan beracun belakang rumah kau? bahaya budak nih. Pailang sungguh. A'ah, aku. keh3!

Azwa, anak siapa? Ntahlah. Sengal eh? Kecik2 memang sengal, dah besar alhamdulillah, ok budaknya. :)

Finaz said...

siap ada ciri2 isteri idaman tuh..hahaha lawak lawak..

fiD said...

baek aku laporkan kat pihak atasan sdbl.. ahahah,, baju asrama tue =P

FiNa said...

hahahaa.. agak2 kucing tu pekak tak? ko dah mintak maaf kat kucing tu blom?

noor afzan said...

macam kenal je mamat nih..
ciri2 yang tertulispun serupa..
berapa ganjarannya kalau jumpa?

ayisy said...

finaz, mesti kena ada. hik3! maklumat penting tuh. :P

fid, cepat bagitahu pihak atasan sdbl, mungkin diaorang lebih memerlukan. hahaha..

fina, alhamdulillah, kucing tu semua sihat-sihat semuanya. makin lincah aku tengok. hehehe..

noor afzan, kenal ke? siapa2? hehehe. ganjarannya tidak dapat dipastikan. kui3!

Afzainizam said...

Salam untuk kamu http://firestartingautomobil.blogspot.com/

wanted... kamu kena target melalui CCTV tu... sudah beberapa kali terlepas kat padang hoki... dan pernah kelihatan kat kawasan perkuburan...

aku klu dapat si dia aku ikat tambat kat pangkal pokok... atau gantung kaki keatas kepala kat bawah...

walau pun penjenayah bertaraf G41 ko ingat dah kira ko ni gaban ke... ko tak akan terlepas... aku report kat IPGM ko tu...

alah aku gurau je... tapi gambar ko mase kecik-kecik tu ko masih simpan ye... cute..

ayisy said...

Afzainizam, hahaha. Setakat ni alhamdulillah tak kantoi lagi. kalau kantoi aku cerita kat blog nih. hehehe.. itu gambar kat IC aku masa darjah enam. hehehe

wawamagic said...

kanak-kanak ini aneh

ayisy said...

wawamagic, aneh yang bagaimana tu?

hamster_ciut said...

dulu kat rengit sekolah mane?
saya kenal awk ker?
pape pun salam persahabatan..
hehehe