Tag Dari Azwa. Terima Kasih Banyak2 ekk...


1. How old are you?
19 tahun 11bulan


2. Are you single?
???


3. At what age do you think you’ll get married?
umur 20 tahun mungkin??? wekkk!


4. Do you think you’ll be marrying the person you are with now?
???


5. If not, who do you want to marry?
seorang perempuan.. takkanla laki-laki plak. kui3!!!


6. Who will be your bridesmaid or your bestman?
kawan-kawan aku yang sudi untuk interframe...


7. Do you want a garden/ beach or traditional wedding?
kampung style yg sememangnya style dan menjimatkan duit anda!


8. Where do you plan to go for honeymoon?
honeymoon??? bulan madu tu apa? kuih bulan bermadu ke???


9. How many guest do you think you’ll invite?
ikut bajet la.. kalau bajet rm1000, mungkin dalam 300orang jek.. kalau bajet rm10000, beribu-ribu orang la aku jemput... :)


10. Will that include your exes?
datang la... best apa tgok aku ******...!


11. How many layers of cake do you want?
aku tak nak kek.. mahal. lari bajet woii...


12. When do you want to get married? Morning or evening?
pagi, siang , malam...


13. Name the song/tune you would like to play at your wedding?
tak nak lagu.. kacau feel org nak makan...bg aku la..


14. Do you prefer fine dining or just normal spoon/fork/ knife?
aku soh makan pakai tangan jek.. pastu aku sediakan kobok aan...(air basuh tangan)+ gombal...(kain lap tangan).


15. Champagne or red wine?
whatt??? arak itu syaitan yg punya..kalau kita minum...nnt syaitan nak minum apa???

16. Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
ntahla... tengok bajet la.. kalau ada bajet..ada la honeymoon...


17. Money or household items?
supercar!!! subaru or mazda 6...


18. How many kids would you like to have?
???


19. Will you record your honeymoon in DVD and CD?
apa barang pakai DVD and CD..skrg orang dah guna external HDD la atau pendrive!


20. I want to know their wedding plan:
sapa-sapa ajer yg sedia berkongsi... :)

Comments

naz. said…
erk..hahaa...
tahniah kerana bjaye mlksanakan tag anda.
kekeke..

Popular posts from this blog

Yamaha 135LC 5 Speed 2011 Malaysia

Casio Retro Watch. -Suatu Penantian Yang Lama-

Barang Made In ???