Thursday, 26 November 2009

Iklan Skema Rama.

Salam semua. Huhu. Ayat pembukaan yang sopan daripada penulis blog sempena Hari Raya Haji. Hehe. Oklah, sebenarnya aku tengah selesema dan demam sikit ni akibat melancong dan berjalan-jalan sampai tak ingat dunia. Nasib baik tengah cuti jadi dapatlah rehat cukup-cukup. Fuh!

Sekarang ni kalau tengok TV (duduk rumah baru tengok TV), iklan yang muncul canggih-canggih. Kelakar pun ada. Potong...potong...potong...potong.... Haha. Lagu tu mengingatkan aku lagu masa tadika beb. Terbaru Perodua mengeluarkan MPV baru. Kasik bakar sama Proton. Haha..

Apa kata sekarang kita lihat iklan-iklan komersial zaman dulu-dulu. Aku tengok mesti nak gelak sebab skema giler. Hehe... Ayat tak boleh blah. Tapi layan beb. Jadi, ni aku nak kongsi iklan-iklan zaman dulu-dulu. Aku ambil daripada Youtube. Ada iklan yang aku masih ingat, iklan sabun Trojan tuh. Memang kuat tol pengaruh iklan ni.





Banyak lagi iklan-iklan lama kat Youtube. Nak tengok klik sini. Selamat mengenang kembali zaman silam. Kih3!

4 comments:

fiD said...

iklan toyota AE86 mesti wat drift aku ase, ohhooh

ayisy said...

fid, tu la pasal. dah cari tapi tak jumpa. dgr cerita toyota nak keluarkan ae86 version baru..

duniajam said...

Bagus gak ko boh iklan ni. Teringat masa kecik-kecik dulu. Hahahaha...

ayisy said...

duniajam, aku pun sama bila tengok teringat masa kecik2 dulu. Hehehe..