Wednesday, 11 March 2009

Kerja Kursus.. Oh.. Kerja kursus...


Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!Assalamualaikum semua... Nampaknya sekarang kerja kursus sudah menyerang kita. Arggghhh...! Ni yang best ni.. Hahahaha... Minggu depan cuti seminggu. Fuh! Ada jugak masa nak buat kerja kursus tu. Lepas cuti pbs plak. PBS?? Peh... Ni kali pertama aku pegi PBS. Cuak ada,takot ada,gembira ada.. Tahla.. Camne la aku kat sana nanti. Bile aku belek-belek muka aku ni,macam masih budak-budak jek. Aduaiii... Hehehe.. Bile la muka aku nak berubah jadi bapak-bapak. Hahaha..
Esok aku ada perbentangan la plak. Untuk subjek PKK. Perkembangan kanak-kanak,best woo subjek ni. Pensyarahnya pun best. Hehehe... Wuii kawan-kawan,korang apa cerita?? Sonyap jek. Takkan sibuk dengan tugasan. rilex la.. Hehehe...

No comments: