Thursday, 11 February 2010

Esok Balik Weh! Hahaha!

Cececeh! Muka nak happy.

Esok balik kampung. Setelah dua bulan lebih aku menunggu, akhirnya kau tiba jua. Seksa hati ini sungguh perit untuk dihadapi. Eh! Stop-stop! Ceh! Blah la ko Ayisy nak jiwa-jiwa plak. Hak3!

Hati tengah berbunga riang ni. Esok balik weh! Rasa macam dah lama tak cuti jek. Sampai perut tak rasa lapar jek. Nikmat giler perasaan bila dah nak cuti ni. Haha. Kena panggil pergi dewan tengah-tengah hari buta pun hati rileks jek walaupun tengah tidur masa tuh. Nak cuti punya pasal hati tetap happy weh. Hak3!

Cuti ni nak buat apa? Apa lagi kalau bukan menghabiskan duit yang sudah berkepok dikumpul sepanjang bulan Januari lepas. Lupakan segala masalah, tekanan perasaan dan segala rasa yang dianggap boleh menjejaskan kepala hotak ni. Yabedabeduuuuuu!

6 comments:

Amieynna Amin said...

selamat balik kg..
selamat mhabiskan duit..
selamat bergembira ye..

Finaz said...

haha..happy sgt balik kpg nih mesti ada aweks tgh tunngu ler tu hehe..

ok slamat bercuti & slamat makan oren!

Candy Dandy said...

alohh apsal kau terselit kat tengah2 uh.. hahaha

ayisy said...

amieynna, huhu.. dah sampai rumah ni. huhu.

kak Finaz, hehehe. takdelah. skrg dah smpai rumah. weeeeee!

candy dandy, hehe. sajek posing gedik2. hak3!

hans said...

aku dah sampai rumah
yeyeyeyeyyeeye

selamat makan limau banyak2...hehehe

ayisy said...

hans, haha. sama la! slmat makan limau jugak!