Setelah Agak Lama Menyepi...


Salam Semua. Aku rasa minggu ni aku jarang kemas kini blog ni. Tak tahu la kenapa. Dulu selalu rajin kemas kini. Mungkin sekarang aku tengah sibuk kot. Sibuk???


Ntahlah... Kenapa ekk sejak dah nak habis semester ni aku rasa bosan sangat. Kadang-kadang aku rasa bingung, rasa nak marah dan sedih. Minggu lepas, aku balik kampung. Lepas jumpa member lama dan jalan-jalan di tempat kelahiran aku, aku rasa lega. Tapi bila balik tempat aku belajar...arggggghhh. MEMBOSANKAN. Tak tahu apa yang nak dibuat. Keluar ke pekan rasa bosan sahaja. Duduk bilik, ngadap laptop, tak tahu nak buat apa.


Emmm... Bila la rasa sedih dalam diri ni hendak hilang.

Comments

Popular posts from this blog

Yamaha 135LC 5 Speed 2011 Malaysia

Casio Retro Watch. -Suatu Penantian Yang Lama-

Barang Made In ???