Saturday, 2 May 2009

Cuti Pendek Yang Sangat Bermakna.


Salam semua. Hari ini, aku berada di kampung selama 2 hari sempena cuti hari pekerja walaupun aku belum kerja. Hehehe... Tadi, aku keluar jalan-jalan dengan member rapat aku sejak sekolah rendah lagi. Kitaorang pusing-pusing dekat B.Pahat sampaila malam. Rasa kejap jek. Walaupun kejap, aku rasa puas sangat sebab dapat jumpe member lama dan lepaskan rindu dekat tempat aku membesar...Batu Pahat. Mula-mula, kitaorang lepak kat BP Mall, tibe-tibe aku nampak Nash buat show. Aku dengan member aku nak ambik gambar dengan Nash, tapi malu beb sebab ramai giler kat pentas tu. Jadi, tengok jela. Hehehe.. Lepas tu, aku dengan member aku pegi Carrefour, jumpe plak dengan Fatin(PSV) member seIPG aku. Hahaha... Lepas Maghrib, aku pegi lepak dekat Tasik Y. Best giler dok situ sambil bebual-bual kambing terkenang zaman sekolah dulu. Kui3!!! Dalam pukul 9 lebey, lepas puas lepas rindu dan jumper member, aku pun balek la ke rumah. Esok dah nak balek K.Lipis.... Huk3!!! Sedih beb... Boringggnyyeerrr.....

No comments: