The Rock Entrance Theme WWE

Salam. Kelmarin, aku pergi tengok teater "Mahkamah" yang dipersembahkan oleh Kumpulan Teater Rajuk. Ntah macamana tibe-tibe ada satu babak "The Rock" masuk gelanggang. The Rock merupakan seorang ahli gusti yang aku paling minat mase kecik-kecik dulu beb...! Hahaha...
Bile tengok babak teater yang ada The Rock tu, aku terus teringat mase kecik-kecik dulu. Pantang ada citer gusti WWF Smackdown, mesti tengok beramai-ramai bersama adik-adik. Kih3!!!
Bile The Rock masuk jek, peh! Terharu giler dengar lagu tema die masuk.

"If U Smell!!!, What The Rock!!! Is Cooking!!!

Paling mengharukan ialah mase The Rock buat Smack die! Memang menjerit lah kalau die buat Smack. Hik3!!!
Benda lain yang aku suka pasal The Rock adalah mase die angkat kening, macho beb. Mase die sedut nafas pun aku suka gak... Hahaha...
Jadi, untuk mengubat kerinduan setelah bertahun The Rock keluar dari WWF, marilah kite tengok sama-sama video The Rock nih..

Comments

Popular posts from this blog

Yamaha 135LC 5 Speed 2011 Malaysia

Casio Retro Watch. -Suatu Penantian Yang Lama-

Barang Made In ???