Wednesday, 15 April 2009

Zaman Tingkatan 5...




Tiba-tiba, petang ni aku teringat plak zaman persekolahan dulu. Zaman sekolah lah paling best bagi aku. Semenjak masuk IPT ni, aku rasa bosan jer... Macam takda apa2 yang menyeronokkan. Memang best dah ada duit, kenderaan sendiri. Tapi rasa macam bosan berbanding zaman duduk asrama sekolah dulu. Masa sekolah, macam2 benda aku buat. Yang baik, yang jahat... Emmm... Jadi, ni aku selitkan sikit gambar masa zaman sekolah dulu. Kawan-kawan yang membuatkan hidup aku BESSSSSTTTTTT! Sebenarnya banyak lagi gambar, tp lambat la nak upload. Hehehe...

2 comments:

fiD said...

ala,,,napew ko gune picture yg xbes,,,uyuhuhhu

M.o.2.@. said...

ble n kt mne gmbr yg 1st tu??
npe ak cm xigt kjadian tu??
da spe2 le igtkn x??